שאלות ותשובות
נושאי עזרה
אילו שיטות משלוח זמינות?
הציוד שנרכש נשלח דרך חברות שליחויות:
- DHL
- רשיון אלקטרוני
מהו זמן ההמתנה למוצרים שהוזמנו?
הזמן המשוער בו המשלוח יגיע ללקוח ניתן על ידי חברות השליחויות. ניתן לחשב את הזמן באתר האינטרנט של המוצר או לבדוק בסל הקניות לאחר השלמת הזנת פרטי האספקה.
איך מחושב מחיר המשלוח?
מחיר המשלוח מחושב ישירות על ידי הספקים. המחיר תלוי במשקל, ממדים של המוצרים וביעד הסופי.
באיזה מטבע ניתן לרכוש מוצרים?
ניתן לרכוש במטבע של המדינות בהן יש לנו סניף חברה. רשימה מלאה זמינה ב-http://www.senetic.net
איך אני יכול לעקוב אחר משלוח?
מעקב אחר המשלוח מאפשר לבדוק באיזה שלב נמצאת ההזמנה. מספר מעקב מיוחד ניתן לאחר ביצוע הזמנה, אשר ניתן להשתמש בו למטרות בדיקת המשלוח באתר חברת השליחויות.
באילו שיטות תשלום ניתן להשתמש?
לקוחות יכולים לשלם עבור מוצרים שהוזמנו בדרכים הבאות:
- העברה בנקאית
האם אני יכול לשנות את ההזמנה?
ניתן לשנות הזמנה באמצעות שיחת טלפון על ידי יצירת קשר עם הצוות שלנו עד לרגע יישום ההזמנה.
איך ניתן ליצור חשבון?
על מנת ליצור חשבון, נא להתחבר ידי לחיצה על הסמל הזמין בפינה הימנית העליונה של האתר ולהזין את כתובת האימייל והנתונים. רישום יכול גם להיעשות גם על ידי ביצוע השלבים הבאים של ההזמנה.
מה נותנת יצירה של חשבון?
יצירת חשבון מאפשרת קודם כל לשמור על כתובת האספקה והנתונים הנדרשים להנפקת חשבונית, ללא צורך בהזנה מחודשת של נתונים במקרה של הזמנות נוספות. זה גם מאפשר לבדוק את ההיסטוריה של המוצרים שנרכשו.
כיצד ניתן להרשם לעלון החדשות?
ניתן להצטרף לעלון החדשות על ידי הזנת כתובת אימייל בחלק התחתון של אתר www.senetic.pl. זה מאפשר לעקוב אחרי כל המבצעים והחדשות הזמינים.
במקרה של ספק כלשהו, אנו ממליצים ליצור קשר עם הצוות שלנו.