שאלות ותשובות
נושאי עזרה
אילו שיטות משלוח זמינות?
כל המשלוחים שלנו מתבצעים על ידי UPS Services
מהו זמן המשלוח של המוצרים שהוזמנו?
"הזמן המשוער בו יגיע המשלוח ללקוח נמסר על ידי חברות ההובלה. ניתן לחשב אותו בעמוד המוצר או לבדוק זאת בעגלת הקניות לאחר מילוי פרטי המשלוח. זמן המשלוח הממוצע הוא 4 ימי עבודה."
איך מחושב מחיר המשלוח?
מחיר המשלוח מחושב ישירות על ידי חברת ההובלה. הסכום תלוי במשקל ובמידות המוצרים הנשלחים וביעד. ניתן לבדוק את מחיר המשלוח במהלך תהליך ההזמנה.
כיצד ניתן לעקוב אחר משלוח?
לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו מספר מעקב מיוחד בו תוכלו להשתמש באתר חברת ההובלה כאן.
האם ניתן לשנות את ההזמנה שלי?
ניתן לשנות את ההזמנה שלכם באמצעות שיחה אל הצוות שלנו לפני שאנו מתחילים בטיפול בהזמנה. תוכלו למצוא את פרטי הקשר שלנו כאן: https://www.senetic.co.il/site/contact_us/
איך ניתן ליצור חשבון?
ניתן ליצור חשבון על ידי לחיצה על הקישור הזה: https://www.senetic.co.il/account/register/ באפשרותכם גם להירשם כמשתמשים בעת ביצוע ההזמנה הראשונה שלכם במהלך התשלום.
למה כדאי ליצור חשבון?
יצירת חשבון מאפשרת לכם לשמור את כתובת המשלוח ופרטי החיוב שלכם, מבלי שתצטרכו להזין אותם בכל פעם עבור הזמנות עתידיות. זה גם מאפשר לכם לצפות בהיסטוריית הרכישות שלכם.
כיצד ניתן להירשם לניוזלטר?
ניתן להירשם לניוזלטר על ידי הזנת כתובת המייל שלכם בטופס בתחתית האתר שלנו. זה מאפשר לכם לעקוב אחר כל המבצעים הזמינים והחדשות.
מהיכן תישלח ההזמנה שלי?
אנו חברה בינלאומית עם מחסנים הממוקמים במדינות שונות. ייתכן שההזמנה תישלח מחוץ ל ישראל. זמן האספקה המדויק יימסר לכם במהלך התשלום.
איזו אחריות אקבל על הרכישות שלי?
כל המוצרים החדשים והמוצרים שהורכבו מחדש במפעל מגיעים עם אחריות יצרן סטנדרטית. תנאי האחריות עשויים להשתנות בהתאם ליצרן.
כמה ימים יש לי לבצע החזרה?
יש לכם את הזכות לחזור בכם מחוזה למכירת סחורה שהוסכם מרחוק תוך 14 יום מבלי לציין כל סיבה שהיא. זה חל רק על לקוחות פרטיים. עבור לקוחות עסקיים, אנו נוקטים בגישה אינדיבידואלית בהתאם לספק ולמקור המוצר.
כיצד מתבצע הליך ההחזרה?
לאחר דיווח דרך הפורטל שלנו, אנו יוצרים קשר עם הלקוח באותו היום או ביום העבודה הבא. במידה והבקשה מכילה את כל המידע הדרוש, אנו נתאם את איסוף המכשיר הפגום ביום העבודה הבא.
כיצד יש להחזיר את המוצרים?
יש להחזיר את כל המוצרים במצב טוב, באריזתם המקורית עם כל המסמכים. יש לארוז אותם כראוי כדי למנוע נזק במהלך ההובלה. כמו כן יש לוודא שמספר ה-RMA מוצג באופן בולט על המוצר. את טופס ה-RMA תוכלו למצוא כאן: Senetic RMA
כמה זמן לוקח אישורו של RMA?
אנו מנסים ליישב את כל תביעות ה-RMA בהקדם האפשרי. התהליך עשוי להשתנות בהתאם ליצרן. בדרך כלל הוא לא לוקח יותר מ-21 ימי עבודה.
כבר החזרתי את המוצרים שלי. מתי אוכל לצפות להחלפת הסחורה או להחזר כספי?
בהתאם לסיטואציה, יכולים לעבור מספר ימים מהזמן בו המכשירים נשלחו למחסן שלנו (למשל, במקרה של החזרות) עד חודש (למשל, במקרה של תלונות).
היכן אוכל לבדוק את סטטוס התביעה שלי?
לפניות בנוגע ל-RMA אנא צרו קשר עם [email protected].
האם ניתן להעלות תביעה ישירות מול היצרן?
כן, רוב היצרנים מאפשרים תביעות של משתמשי קצה. אנו ממליצים בחום להעלות תביעות הנוגעות לאחריות ישירות מולם, מכיוון שזה מגדיל מאוד את הזמן לקבלת תשובה.